Tradițional, studenții anului III, specialitatea Comunicare și Relații Publice, USM, pentru al 8-lea an consecutiv au organizat „Spălătoria Publicitară”, eveniment menit să evidențieze greșelile care apar în publicitatea autohtonă și să diminueze acest fenomen.

47119825_257818071513428_6770952965038538752_n  47158932_522041831637675_6895113374279925760_n 47166039_255227651810916_257331569675468800_n 47168810_2479201865428992_8581829576395587584_n 47176365_323442071719390_1053237551344648192_n 47223899_2135957566456875_5734203763078463488_n

https://zugo.md/article/foto–s-au-imbracat-in-negru-si-au–spalat–greselile-publicitatii–studentii-de-la-fjsc-au-prezentat-cele-mai-nereusite-lucrari-autohtone_31430.htm?fbclid=IwAR1-zCNVgA1KuQfmFufYobxn5LetGWrDs8vfv2XY6tjsOS3lJaszUczjpk4

(foto, video) „Ad washing is my PRoFashion”. Cum au „spălat” publicitatea studenții de la USM, specialitatea Comunicare și Relații Publice, în acest an